8/10/08

Τι έβγαλε η Τρίτη; Κερδίζει ο Γλυκούλης και έρχεται η Λίτσα η Κομμώτρια...









Με διαφορά ο Λάκης ο Γλυκούλης...πρωταθλητής με μέση τηλεθέαση 40% και πάνω. Ο Φιλιππίδης τελικά αποτελεί σταθερή αξία και "σίγουρο" χαρτί. Δεν έχω άποψη ακόμα αν δεν δούμε και την εξέλιξη σεναρίου και σκηνοθεσίας. Πάντως προς το παρόν όλο το σήριαλ φαίνεται να κινείται ασσύμετρα επάνω στον πρωταγωνιστή.

Στην ώρα 22:00 με 23:00 η Λίτσα.com άντεξε...Οι επτά θανάσιμες πεθερές 28% και η Λίτσα 26%. Προσπωικά μου άρεσαν και τα 2 αλλά το σενάριο της Κωνσταντίνας Γιαχαλή και του Παναγιώτη Μαντζαφού είναι προς το παρόν ενδιαφέρον. Χαρακτήρες ζωντανοί και φρέσκιοι...Σίγουρα καλύπτει ένα πιο νεανικό κοινό. Για την σκηνοθεσία της Όλγας Μαλλέα έχω προς το παρόν πω καλά λόγια. Και τέλος εκείνο που μου άρεσε ήταν σαφέστατα η μουσική επένδυση. Και μόνο για αυτό την βλέπεις...Καλό!!! Πρόβλεψη ότι θα πάει ακόμα καλύτερα!!

Τέλος μεταξύ 23:00 με 24:00 τα Άγρια Παιδιά έπιασαν ένα 25%. Δεν το είδα τεlικά, δεν έχω άποψη ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Free Blog Counter