10/10/08

Eurodoc ...όταν η τηλεόραση είναι χρήσιμη....


Μου άρεσε πολύ η εκπομπή του Γιώργου Κουβαρά. Χρόνια ο δημοσιογράφος στις Βρυξέλλες ξέρει και τα ευρωπαϊκά θέματα αλλά έχει και μια "ευρωπαϊκή κουλτούρα" τηλεόρασης. Για αυτό και μπορεί να "τελειώνει" ένα θέμα σε 30 λεπτά. Εξαιρετικό το πρώτο θέμα που έχει έτσι κι αλλιώς δημιουργήσει μεγάλη συζήτηση και στην Ελλάδα. Η απαγόρευση του καπνίσματος στους δημόσιους χώρους.

Εξαιρετική η παρουσίαση στα διάφορα κράτη μέλη και πραγματικά με έκανε να θέλω να κόψω το κάπνισμα. Βέβαια η εμπειρία μου λέει, ότι την προηγούμενη εβδομάδα που ήμουν Βρυξέλλες χρειάστηκαν 3 μέρες για να τελειώσω ένα πακέτο. Στην Ελλάδα θέλω 1. Όσο και να το αγνοούμε η απαγόρευση θα είναι ευεργετική για όλους μας.

Το δεύτερο μέρος με τον Περικλή Βασιλόπουλο δεν το είδα. Υπόσχομαι να σχολιάσω και αυτό την προηγούμενη εβδομάδα. Αλλά προσωπικά τέτοιου είδους παρουσιάσεις αν κολλάνε στην επιστημονικότητα και παίζουν τον ρόλο του ΕΕ promotion μου είναι βαρετές. Έχω ρίξει άπειρους καβγάδες για τα λάθη μιας τέτοιας θεσμικής επικοινωνίας.

Το ημίωρο του Γιώργου ήταν αντίθετα άμεσο, κατανοητό και επιτέλους κάποιος ρωτάει τους πολίτες τους μη επαϊοντες για την πργαμτικότητα της πολιτικής της ΕΕ. Εύγε Γιώργο...εξαιρετικό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 

Free Blog Counter